Skip to main content
Uncategorized

Update : aanwerving

Na enkele intensieve maanden zijn de verbouwingswerken stilaan afgerond. Ons kantoor te Brakel is operationeel maar zal gezien de huidige maatregelen nog even zo veel mogelijk achter gesloten deuren werken.

Om ons jong en dynamisch team te versterken, zijn wij op zoek naar een administratief medewerk(st)er.

Concreet:

  • Je zorgt voor het (telefonisch) onthaal van cliënten in het Nederlands en het Frans. 
  • Je beheert de agenda, het archief en het klassement.
  • Je verzorgt de inkomende en uitgaande briefwisseling, houdt de online – systemen up to date, maakt nieuwe dossiers aan en staat in voor facturatie.

Profiel

  • Je werkt nauwkeurig en precies.
  • Je bent stressbestendig en beschikt over een goed organisatievermogen.
  • Je bent discreet (beroepsgeheim).
  • Je hebt een uitstekende kennis van Microsoft Word en Excel. Kennis van KLEOS is een pluspunt.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt de volgende vaardigheden: gemotiveerd, sociaal, loyaal, flexibel en maturiteit.
  • Ervaring in een advocatenkantoor is niet noodzakelijk, maar wel een pluspunt.

Ons aanbod

  • De mogelijkheid te werken in een stabiele en aangename werkomgeving.
  • Plaats van tewerkstelling: Brakel.
  • We bieden je een deeltijdse functie die perfect te combineren is met het gezinsleven.
  • Aantrekkelijk salarispakket.

Interesse? Stuur je cv en motivatiebrief naar karo.dejonge@advocaat.be